Bidony z logo - zwiększenie świadomości Klientów
Marketing | Radosław Marusarz | 27-10-2019

Bidony z logo - zwiększenie świadomości Klientów

Firmy, które zajmują się produkcją gadżetów reklamowych, coraz częściej oferują bidon z logo, jako jedną z najlepszych form reklamy dla swoich klientów, inwestycja w produkty tego rodzaju może skutecznie zwiększyć rozpoznawalność marki. Bidon z logo to doskonały pomysł zwłaszcza dla marek, które promują zdrowy styl życia, prowadzenie wszelkich aktywności fizycznych w zaciszu domowym, na siłowniach oraz na świeżym powietrzu.

Gadżet reklamowy w postaci bidonu z logo

Bidon z logo to element wyposażenia dla każdego sportowca, dla którego bardzo istotne jest odpowiednie nawodnienie całego organizmu, a dodatkowe lokowanie produktu, czy usług danej firmy jest dodatkową korzyścią. Bidon z logo w dzisiejszych czasach, kiedy cały czas modne jest wszystko ze słowem „fit” to doskonały gadżet reklamowy, który z pewności zwróci uwagę choćby na targach promocyjnych odbywających się dość regularnie. Tym bardziej, że najbardziej doceniane są upominki firmowe, które poza pięknym wyglądem przykuwającym wzrok są również praktyczne, a tak jest w przypadku bidonu z logo konkretnej firmy, dlatego przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na tego typu rozwiązania. Logo umieszczane na bidonie powinno być przede wszystkim wyraźne, najczęściej nadruk wykonuje się na zakrętce, dlatego nie bez znaczenie jest jej kolor, który powinien być kontrastowy dla barwy czcionki, czy grafiki. Duże znaczenie mają także pojemność i kształt, bidon z logo powinien dobrze dopasowywać się do dłoni oraz pozwolić sportowcowi na właściwe nawodnienie organizmu po wysiłku. W każdym razie bidon z logo powinien być uwzględniony w budżecie firmy w zakresie wydatków na reklamę, promocję firmy, gdyż każdy przedmiot, który jest użyteczny spotka się z aprobatą klientów w każdym wieku. Co ważniejsze, przy zamówieniach hurtowych, tego rodzaju produkty są oferowane w bardziej korzystnych cenach, śmiało można zakupić taką ilość, która będzie wystarczająca na co najmniej kilka następnych lat, nic nie wskazuje bowiem na to, by sportowy tryb życia miał wyjść z mody.

Bidony z logo - zwiększenie świadomości Klientów

Bidon z logo jako gadżet dla klubu fitness lub siłowni

Planując rozpoczęcie prowadzenia klubu fitness lub siłowni, wielu właścicieli organizuje dzień otwarty, podczas którego potencjalni klienci mogą odwiedzić nowe miejsce, zorientować się w kwestii cen oraz oferowanych usług. W tak ważnym dniu, nieodzownym elementem takiej akcji są gadżety reklamowe, których zadaniem jest promowanie nowego miejsca oraz przekonanie ludzi do odwiedzania go w przyszłości, jednym z pomysłów, który warto rozważyć jest bidon z logo, oczywiście w hurtowej ilości. Wręczając taki upominek osobom zainteresowanym udziałem w oferowanych zajęciach, można zyskać pewność, że zapamiętają one nazwę klubu, czy siłowni oraz pojawią się ponownie, mając ze sobą bidon z logo wypełniony wodą i gotowość do wprowadzenia zmian w swoim życiu. Nawet niewielki przedmiot sprawi, że potencjalny klient poczuje się ważny, jego potrzeby również, przychylnie spojrzy na nowe miejsce, które obdarzy zaufaniem, a w dalszych krokach może nawet poleci je swoim znajomym.